Tev uzticēsim:
-
Vadīt ar klientu apkalpošanu un norēķiniem saistīto informatīvo sistēmu attīstības un uzturēšanas projektus Baltijā;
-
Sagatavot biznesa risinājumus sistēmu izstrādēm, nodrošinot klientu vajadzībām atbilstošus pakalpojumus un produktus;
-
Sniegt atbalstu klientu apkalpošanas darbiniekiem darbā ar klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmām;
-
Monitorēt izstrādāto produktu/pakalpojumu kvalitāti, lietojamību un dzīvesciklu
Sagaidām, ka Tev ir:
-
2.līmeņa augstākā izglītība uzņēmējdarbības vadībā vai Informāciju tehnoloģijās;
-
Pieredze jaunu biznesa risinājumu izstrādē un uzturēšanā CRM sistēmās;
-
Spēja noteikt prioritātes un sasniegt mērķus;
-
Spēja mērķtiecīgi sadarboties, veidojot pozitīvu noskaņu un produktīvas attiecības starp kolēģiem;
-
Angļu valodas prasmes B līmeņa 1.pakāpē;
-
Valsts valodas prasmes C līmeņa 1.pakāpē.
Mēs piedāvājam:
Mēneša amatalgu no 2200 līdz 2350 EUR bruto
Prēmiju atbilstoši Tavam sniegumam
5% iemaksas pensiju fondā
Tu iegūsi:
Darba pieredzi lielā uzņēmumā
Zināšanas par IS risinājumiem un tehnoloģijām
Iespēju pielietot praksē jaunas zināšanas un radīt inovācijas
Attālināta darba iespējas
Veselības apdrošināšanu, papildu brīvdienas un atbalstu dažādos dzīves gadījumos
Darba vieta:
Pulkveža Brieža 12, RīgaLīdz 25.01.2021 sadaļā “Pieteikties” sūti CV un motivācijas vēstuli.
Ja tiksi aicināts uz pārrunām, mēs ar Tevi sazināsimies.
Personas datu apstrāde notiek saskaņā ar AS "Latvenergo" personas datu apstrādes principiem pretendentu atlases procesos.