Tev uzticēsim:

Darījumu uzskaite un norēķini

  • Kontrolēt darījumu reģistra ierakstus
  • Organizēt un uzraudzīt norēķinus

Darbības kontrole

  • Uzraudzīt tirdzniecības pozīcijas
  • Vērtēt darījumu atbilstību normatīviem
  • Ziņot par ES regulās noteiktiem finanšu darījumiem
  • Sagatavot finanšu ziņojumus un novērtējumus
  • Atbalstīt biznesa lēmumu un līgumu sagatavošanu

Sagaidām, ka Tev ir:

  • 2.līmeņa augstākā izglītība finanšu, ekonomikas, vadības zinātņu, tiesību zinātņu vai līdzīgā jomā
  • Labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, MS Excel)
  • Valsts valodas zināšanas - C1; angļu valodas zināšanas - B2
  • Prasme strādāt ar normatīvajiem aktiem, praktiska pieredze līgumu un iekšējo normatīvo dokumentu sagatavošanā
  • Prasme apkopot, sistematizēt un analizēt informāciju, sagatavot un noformēt atskaites
  • Prasme plānot savu darbu, nodrošināt darba kvalitāti un uzņemties atbildību par padarīto
  • Ļoti labas mutiskas un rakstiskas komunikācijas prasmes, precizitāte

Mēs piedāvājam:

  • Mēneša amatalgu no 1800 līdz 2000 EUR bruto
  • Prēmiju atbilstoši Tavam sniegumam
  • 5 % iemaksas pensiju fondā

Tu iegūsi:

  • Darbu saliedētā komandā, kopīgi meklējot labākos risinājumus
  • Iespēju nepārtraukti mācīties, pielietot praksē jaunas zināšanas un dalīties ar tām ar citiem
  • Veselības apdrošināšanu
  • Papildu brīvdienas un atbalstu dažādos dzīves gadījumos

Darba vieta:

Pulkveža Brieža iela 12, Rīga (iespēja daļēji strādāt attālināti)

vakance

Līdz 21.09.2022 sadaļā “Pieteikties” sūti CV un motivācijas vēstuli.
Ja tiksi aicināts uz pārrunām, mēs ar Tevi sazināsimies.
Personas datu apstrāde notiek saskaņā ar AS "Latvenergo" personas datu apstrādes principiem pretendentu atlases procesos.

AS “Latvenergo” ir pieredzes bagātākais elektroenerģijas ražošanas un tirdzniecības uzņēmums Baltijas valstīs, kas gan Latvijā, gan kaimiņvalstīs ir pārstāvēts ar tirdzniecības zīmolu “Elektrum”.