Tev uzticēsim:

  • Sniegt organizatorisko atbalstu un asistēt valdes locekļiem ikdienas darbā
  • Organizēt un protokolēt sapulču un sēžu norisi, noformēt sapulcēs un sēdēs pieņemtos lēmumus, nodot sagatavotos protokolus un lēmumus parakstīšanai
  • Gatavot dokumentu norakstus, izrakstus, kopijas
  • Nodrošināt Latvenergo darbinieku komandējumu plānošanu un apkalpošanu, komandējuma norisei nepieciešamo pakalpojumu iegādi, sagatavot atskaites

Sagaidām, ka Tev ir:

  • Labas komunikācijas un sadarbības prasmes
  • Spēja noteikt prioritātes, ātri pielāgoties izmaiņām un rast risinājumus dažādās situācijās
  • Izcilas latviešu valodas zināšanas – C2, ļoti labas angļu valodas zināšanas – C1
  • Augstākā izglītība
  • Prasme apkopot, sistematizēt un analizēt apjomīgu informāciju, sagatavot un noformēt dažādus dokumentus
  • Labas laika plānošanas spējas, precizitāte un augsts atbildīgums

Mēs piedāvājam:

  • Mēneša pamatalgu no 1500 līdz 1700 EUR bruto
  • Prēmiju atbilstoši Tavam sniegumam
  • 5 % iemaksas pensiju fondā

Tu iegūsi:

  • Stabilu darbu lielā, mūsdienīgā uzņēmumā
  • Profesionālās kvalifikācijas pilnveidošanas iespējas
  • Veselības apdrošināšanu, papildu brīvdienas
  • Atbalstu dažādos dzīves gadījumos

Darba vieta:

Pulkveža Brieža iela 12, Rīga

vakance

Līdz 12.03.2023 sadaļā “Pieteikties” sūti CV un motivācijas vēstuli.
Ja tiksi aicināts uz pārrunām, mēs ar Tevi sazināsimies.
Personas datu apstrāde notiek saskaņā ar AS "Latvenergo" personas datu apstrādes principiem pretendentu atlases procesos.

AS “Latvenergo” ir pieredzes bagātākais elektroenerģijas ražošanas un tirdzniecības uzņēmums Baltijas valstīs, kas gan Latvijā, gan kaimiņvalstīs ir pārstāvēts ar tirdzniecības zīmolu “Elektrum”.