Tev uzticēsim:

  • Sniegt organizatorisko atbalstu un asistēt valdes locekļiem ikdienas darbā
  • Nodrošināt Latvenergo darbinieku komandējumu plānošanu un apkalpošanu, komandējuma norisei nepieciešamo pakalpojumu iegādi, sagatavot atskaites
  • Organizēt un protokolēt sapulču un sēžu norisi, noformēt sapulcēs un sēdēs pieņemtos lēmumus, nodot sagatavotos protokolus un lēmumus parakstīšanai
  • Gatavot dokumentu norakstus, izrakstus, kopijas

Sagaidām, ka Tev ir:

  • Augstākā izglītība
  • Izcilas latviešu valodas zināšanas – C2, ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas – C1
  • Prasme apkopot, sistematizēt un analizēt informāciju, sagatavot un noformēt dažādus dokumentus
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta un labas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

  • Mēneša pamatalgu no 1500 līdz 1800 EUR bruto
  • Prēmiju atbilstoši Tavam sniegumam
  • 5 % iemaksas pensiju fondā

Tu iegūsi:

  • Stabilu darbu lielā, mūsdienīgā uzņēmumā
  • Profesionālās kvalifikācijas pilnveidošanas iespējas
  • Veselības apdrošināšanu, papildu brīvdienas
  • Atbalstu dažādos dzīves gadījumos

Darba vieta:

Pulkveža Brieža iela 12, Rīga

vakance

Līdz 07.05.2022 sadaļā “Pieteikties” sūti CV un motivācijas vēstuli.
Ja tiksi aicināts uz pārrunām, mēs ar Tevi sazināsimies.
Personas datu apstrāde notiek saskaņā ar AS "Latvenergo" personas datu apstrādes principiem pretendentu atlases procesos.

AS “Latvenergo” ir pieredzes bagātākais elektroenerģijas ražošanas un tirdzniecības uzņēmums Baltijas valstīs, kas gan Latvijā, gan kaimiņvalstīs ir pārstāvēts ar tirdzniecības zīmolu “Elektrum”.