Tev uzticēsim:

  • Piedalīties klientu vajadzībām atbilstošu jaunu produktu, pakalpojumu attīstībā un ieviešanā;
  • Noteikt biznesa prasības to izstrādei sistēmās; 
  • Veikt izstrādāto risinājumu testēšanu, aprakstu sagatavošanu, darbinieku apmācību;
  • Monitorēt izstrādāto produktu/pakalpojumu kvalitāti, lietojamību un dzīvesciklu ;
  • Sniegt atbalstu klientu apkalpošanas darbiniekiem darbā ar klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmām


Sagaidām, ka Tev ir:

  • 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģijās vai citā jomā, kas papildināta ar atbilstošām studijām; 
  • Pieredze sistēmu risinājumu izstrādē, ieviešanā, attīstībā un uzturēšanā;
  • Pieredze strādāt ar liela apjoma datiem, veikt to analīzi;
  • Spēja sadarboties, veidojot pozitīvu noskaņu un produktīvas attiecības starp kolēģiem; 
  • Spēja noteikt prioritātes un sasniegt mērķus; 
  •  Valsts valodas prasmes C1; 
  • Angļu valodas prasmes B1

Mēs piedāvājam:

Mēneša amatalgu no 2200 līdz 2500 EUR bruto;

Prēmiju atbilstoši Tavam sniegumam; 

5% iemaksas pensiju fondā;

Veselības apdrošināšanu; 

Papildu brīvdienas un atbalstu dažādos dzīves gadījumos



Tu iegūsi:

Draudzīgus kolēģus, vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

Darba vieta:

Pulkveža Brieža iela 12, Rīga (iespēja daļēji strādāt attālināti)

vakance

Līdz 29.08.2022 sadaļā “Pieteikties” sūti CV un motivācijas vēstuli.
Ja tiksi aicināts uz pārrunām, mēs ar Tevi sazināsimies.
Personas datu apstrāde notiek saskaņā ar AS "Latvenergo" personas datu apstrādes principiem pretendentu atlases procesos.

AS “Latvenergo” ir pieredzes bagātākais elektroenerģijas ražošanas un tirdzniecības uzņēmums Baltijas valstīs, kas gan Latvijā, gan kaimiņvalstīs ir pārstāvēts ar tirdzniecības zīmolu “Elektrum”.