Tev uzticēsim:

•    Vadīt ar klientu apkalpošanu un norēķiniem saistīto informatīvo sistēmu attīstības un uzturēšanas projektus Baltijā;

•    Sagatavot biznesa risinājumus sistēmu izstrādēm, nodrošinot  klientu vajadzībām atbilstošus pakalpojumus un produktus;

•    Sniegt atbalstu klientu apkalpošanas darbiniekiem darbā ar klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmām;

•    Monitorēt izstrādāto produktu/pakalpojumu  kvalitāti, lietojamību un dzīvesciklu


Sagaidām, ka Tev ir:

•    2.līmeņa augstākā izglītība uzņēmējdarbības vadībā vai IT jomā;

•    Pieredze jaunu biznesa risinājumu izstrādē un uzturēšanā CRM sistēmās;

•    Spēja sadarboties, veidojot pozitīvu noskaņu un produktīvas attiecības starp kolēģiem;

•    Spēja noteikt prioritātes un sasniegt mērķus;

•    Valsts valodas prasmes C1;

•    Angļu valodas prasmes B1



Mēs piedāvājam:

Mēneša amatalgu no 2200 līdz 2500 EUR bruto;

Prēmiju atbilstoši Tavam sniegumam; 

5% iemaksas pensiju fondā;

Veselības apdrošināšanu; 

Papildu brīvdienas un atbalstu dažādos dzīves gadījumos



Tu iegūsi:

Draudzīgus kolēģus, vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

Darba vieta:

Pulkveža Brieža iela 12, Rīga

vakance

Līdz 26.06.2022 sadaļā “Pieteikties” sūti CV un motivācijas vēstuli.
Ja tiksi aicināts uz pārrunām, mēs ar Tevi sazināsimies.
Personas datu apstrāde notiek saskaņā ar AS "Latvenergo" personas datu apstrādes principiem pretendentu atlases procesos.

AS “Latvenergo” ir pieredzes bagātākais elektroenerģijas ražošanas un tirdzniecības uzņēmums Baltijas valstīs, kas gan Latvijā, gan kaimiņvalstīs ir pārstāvēts ar tirdzniecības zīmolu “Elektrum”.