Ar mobilo lietotni Elektrum klienti var sekot līdzi savam elektroenerģijas patēriņam


AS "Latvenergo" tirdzniecības zīmols Elektrum ir pirmais, kas Latvijā piedāvāja elektroenerģijas pašapkalpošanās portāla iespējas, un tam sekoja arī pirmā klientu lietotne viedtālruņiem. Piedāvājot aizvien plašākas iespējas lietotājiem, tās lejupielāžu skaits ir sasniedzis 175 000. No jūlija lietotnē pieejami jauni rīki, ar kuru palīdzību klienti varēs uzlabot savas mājsaimniecības energoefektivitāti.

Šomēnes, sasniedzot 175 000 lejupielāžu, lietotne ir papildināta ar jaunām iespējām. Jau iepriekš tā klientiem piedāvāja ērti nodot elektrības un dabasgāzes skaitītāju rādījumus, apmaksāt rēķinus un aplūkot patēriņa pārskatu, apmaksāt elektroauto uzlādes pakalpojumu un apskatīt uzlādes punktu karti, kā arī virkni citu iespēju, ko pašlaik nenodrošina neviens cits elektroenerģijas tirgotājs Latvijā. No tām klientu biežāk izmantotās un populārākās ir skaitītāju rādījumu nodošana, rēķinu apmaksa un patēriņa pārskats.

No jūlija sākuma lietotne ir papildināta ar paziņojumu par klienta elektroenerģijas patēriņa izmaiņām, izmantojot viedā skaitītāja iespējas. Tai brīdī, kad patēriņš klientam mainās vismaz par 15% salīdzinājumā ar vidējo, klientam lietotnē parādās paziņojums par šīm izmaiņām. Tādējādi klientam ir iespēja laikus pamanīt un novērst neplānotus izdevumus gadījumos, kad, piemēram, elektroierīce kādu bojājumu dēļ elektroenerģiju sāk patērēt lieki.

Ja klients vēlas labāk izprast sava patēriņa paradumus un monitorēt energoefektivitāti savā mājoklī, lietotnē ir pieejams jaunais Elektrum projekts – Energo pulss, kura ietvaros klientam būs iespēja salīdzināt savu elektroenerģijas patēriņu ar līdzīgām mājsaimniecībām Latvijā un iegūt personalizētus padomus energoefektivitātes uzlabošanai. Tāpat lietotnē pieejams elektrumveikals.lv, kurā iegādāties energoefektīvas preces mājai un ikdienai. Citās sadaļās var apskatīt  biržas cenas, pieslēgt atgādinājumus par rādījumu nodošanu vai rēķinu apmaksu, izzināt energoefektivitātes padomus, kā arī pārbaudīt maksājumu atbilstību patēriņam ar izlīdzinātā maksājuma barometru.

"Modernas mājsaimniecības izvēlas energoefektīvus risinājumus un iekārtas. Tagad to piedāvā arī Elektrum lietotne – gan iespēju izvēlēties piemērotāko LED spuldzi, gan iegādāties inovatīvas un energoefektīvas ierīces un citas preces sadaļā elektrumveikals.lv. Augot elektromobiļu skaitam Latvijā, mēs paplašinām arī savu uzlādes pakalpojumu un attiecīgi katrs elektromobiļa īpašnieks lietotnē var ērti norēķināties par sava auto uzlādi Elektrum uzlādes stacijās. Elektrum lietotnē sniegtie energoefektivitātes padomi un noderīgie rīki ļaus samazināt elektroenerģijas patēriņu, un mūsu pieredze liecina, ka to katra mājsaimniecība var izdarīt vismaz par 10% ," saka Sanita Bilzena, AS “Latvenergo” Energoefektivitātes daļas vadītāja.

AS "Latvenergo" bija viens no pirmajiem uzņēmumiem Latvijā, kas klientiem piedāvāja pašapkalpošanās iespēju internetā – ne tikai pirmajā portālā E-latvenergo.lv, kas darbību uzsāka jau 2008.gadā un pārtapa par Elektrum.lv, bet arī 2015.gadā izveidotajā mobilajā lietotnē Elektrum.

Ivita Bidere
AS “Latvenergo”
Preses sekretāre
Tālr.: 67728809; 29279158
ivita.bidere@latvenergo.lv