Elektrum Apdrošināts klientu skaits sasniedzis 100 000


AS "Latvenergo" tirdzniecības zīmola Elektrum pakalpojuma Elektrum Apdrošināts, kas tika unikāli ieviests tirgū pirms 6 gadiem, klientu skaits ir sasniedzis 100 00 jeb to izvēlas katra astotā mājsaimniecība. 

Latvijas elektroenerģijas un apdrošināšanas tirgos ieviešanas brīdī unikālais pakalpojums - energorisku apdrošināšana Elektrum Apdrošināts – iedzīvotājiem sniedz iespēju nodrošināties pret gadījumiem, kuri tika uzskatīti par neatgūstamiem zaudējumiem, piemēram, zibens laikā bojāta sadzīves tehnika.

Šī pakalpojuma ietvaros klients tiek apdrošināts pret neplānotiem traucējumiem elektroapgādes tīklā, kas līguma darbības laikā radījuši zaudējumus konkrētajā mājsaimniecībā. Tā kā saskaņā ar Elektrum partneru apkopoto informāciju, ikdienā biežākie negadījumi mājokļos, kuru novēršanai ir jāvēršas pēc palīdzības, ir santehnikas problēmas, aizsitušās mājokļa durvis, izsists logs vai bojāts jumts, kopš 2020.gada Elektrum Apdrošināts ir papildināts ar SOS komplekts.

Uldis Mucinieks, AS "Latvenergo" Pārdošanas funkcijas direktors: "Pārliecību par pakalpojuma noderību deva mūsu juridiskie klienti, kuriem to piedāvājām vispirms. Šo gadu laikā no maza un ērta blakusprodukta Elektrum Apdrošināts portfelis ir izaudzis ievērojami lielāks nekā sākumā to atļāvāmies redzēt savās vīzijās."

Šo gadu laikā pakalpojumu ir izvēlējusies katra astotā mājsaimniecība no 800 000 Elektrum klientu, kopējam izmantotāju skaitam sasniedzot 100 000. Šobrīd apdrošināšanas portfeli veido divi produkti - 75% Energorisku apdrošināšanas un 25% SOS Komplekta klientu. Droša un nepārtraukta elektroapgāde īpaši svarīga kļuva attālinātā darba laikā, kad daļa pilsētnieku pārcēlās uz laukiem. Līdz ar to pakalpojumu mērķtiecīgi izvēlas iedzīvotāji ārpus pilsētām, kā arī tie lauku māju īpašnieki, kuri tajās neuzturas pastāvīgi.

Ivita Bidere
AS “Latvenergo”
Preses sekretāre
Tālr.: 67728809; 29279158
ivita.bidere@latvenergo.lv