Elektrum klientiem nodrošina maksājumu un izvēlētā produkta pielāgošanu
19. janvāris, 2022
Iepriekšējā mēneša maksājumi par siltumu, gāzi un elektrību būtiski palielinājuši klientu tēriņus par šiem pakalpojumiem, tādēļ AS "Latvenergo" ar izpratni izturas pret klientiem, kam rēķini sagādā grūtības, un energokompānija piedāvā vairākus risinājumus maksājumu sloga mazināšanai.
Pēc decembrī piedzīvotā energoresursu cenu pieauguma, ko pastiprināja mainīgi klimatiskie apstākļi, kad gaisa temperatūra Eiropā, Skandināvijā un arī Baltijā piedzīvoja krasas svārstības, 2022.gada janvāra pirmajās divās nedēļās laika apstākļi ir stabilizējušies. Tas radījis situāciju, kurā enerģijas resursu cenas ir nedaudz samazinājušās, un mūsu reģionā pēc aukstā bezvēja decembra iestājies periods, kad gaisa temperatūra ir paaugstinājusies un kļuvis vējaināks, tātad – labvēlīgs laiks enerģijas izstrādei vēja elektrostacijās, kas ļauj cerēt uz elektroenerģijas vidējo cenu stabilizāciju. Janvāra pirmajā pusē elektrības cena tirgū bija par 24% zemāka nekā decembrī.
AS "Latvenergo" Pārdošanas direktors Uldis Mucinieks: "Mēs sekojam situācijas attīstībai un aicinām klientus vērsties pie mums, lai individuāli risinātu jautājumus par, piemēram, elektroenerģijas produkta atbilstību patēriņa apjomam un ieradumam, kā arī lai vienotos par norēķiniem".
Elektrum klientiem šobrīd piemēro atvieglotus atlikto maksājumu nosacījumus, kā arī, ja klients rīkojas proaktīvi un vienojas, - piedāvā dalīt rēķina maksu garākā periodā, kas var palīdzēt plānot un pielāgot budžeta izveidi aktuālajiem apstākļiem: mājsaimniecībām tas tiks veikts bez maksas, juridiskām personām – ar ievērojami pazeminātu komisijas maksu.
Bez tam, redzot, ka krasākais rēķinu pieaugums pēdējā mēnesī skar klientus, kas izvēlējušies biržas cenu svārstībām piesaistītos elektrības produktus, Elektrum aicina izsvērt lēmumu - izvēlēties atbilstošo un šobrīd zemākas cenas piedāvājumu. Bez tam – izvēloties jebkuru citu piedāvājuma nodrošinājumu Elektrum, nepiemēros ne termiņa ierobežojumus, ne sekojošas produkta maiņas maksu.
Elektrum informācija liecina, ka vairums klientu maksājumus 2021.gada nogalē veica savlaicīgi, tādēļ nav izveidojies laikus neapmaksātu rēķinu vai citu saistību parāds.