Elektrum paplašina apdrošināšanas piedāvājumu
12. novembris, 2020
Elektrum ir pirmais elektroenerģijas tirgotājs, kas piedāvā sadzīvisku situāciju apdrošināšanas pakalpojumu SOS komplekts. Tas papildina jau esošo Elektrum tirgū ieviesto energorisku apdrošināšanas produktu, ko ir izvēlējusies liela daļa Elektrum klientu.
Atbilstoši Latvenergo stratēģijai attīstīt jaunus biznesa virzienus Elektrum ievieš jaunus pakalpojumus klientu produktu piedāvājumā. Pirms četriem gadiem pirmo reizi Latvijā tika piedāvāta energorisku apdrošināšana Elektrum Apdrošināts – iedzīvotājiem pirmo reizi bija iespēja nodrošināties pret gadījumiem, kuri līdz šim tika uzskatīti par neatgūstamiem zaudējumiem, piemēram, zibens laikā bojāta sadzīves tehnika. Šo gadu laikā pakalpojumu izmanto liela daļa Elektrum klientu, un vidējās izmaksātās atlīdzības lielums ir EUR 400. Paplašinoties apdrošināšanas produktu klāstam, Elektrum Apdrošināts ir ieguvis nosaukumu Energoriski, un tas ir papildināts ar jauniem pakalpojumiem.
Saskaņā ar Elektrum partneru apkopoto informāciju ikdienā biežākie negadījumi mājokļos, kuru novēršanai ir jāvēršas pēc palīdzības, ir santehnikas problēmas, aizsitušās mājokļa durvis, izsists logs vai bojāts jumts. Tādēļ Elektrum piedāvā jaunu apdrošināšanas produktu SOS komplekts. Tie ir četri uzticami meistari viena zvana attālumā un atlīdzība elektroapgādes traucējumu izraisītu elektroierīču bojājumu novēršanai.
Elektrum klienti iegūst visus tos pakalpojumus, kas ir iekļauti Energorisku piedāvājumā, bet papildus arī santehniķa palīdzību šķidrumu noplūdes gadījumos, namdara palīdzību, ja mājvietā izsists logs, bojāts jumts vai žogs; atslēgu servisu gadījumos, ja tiek nozaudētas atslēgas vai bojāta durvju vai vārtu slēdzene.
Šo piedāvājumu jau pirmajā SOS komplekta pārdošanas nedēļā ir izvēlējušies jau vairāk nekā 400 klientu.