Elektrum: aicinām klientus izmantot attālinātās apkalpošanās iespējas
20. marts, 2020
Ārkārtējās situācijas laikā ir slēgti Elektrum klātienes klientu apkalpošanas centri. Elektrum nodrošina ērtu digitālās pašapkalpošanās pieejamību. Klientiem aktīvi izmantojot attālināto pašapkalpošanos, aicinām būt izpalīdzīgiem tuvākajiem digitālajās prasmēs.
Rūpēs par savu darbinieku drošību un atbilstoši valstī izsludinātajai ārkārtas situācijai, kopš 13.marta Elektrum uz laiku ir slēdzis klātienes klientu apkalpošanas centrus. Tāpat kā līdz šim klientu serviss mūsu klientiem ir pieejams pa tālruni 8400 katru dienu no plkst. 8-20 vai rakstot e-pastu uz klientu.serviss@elektrum.lv. Aicinām izmantot klientu pašapkalpošanās rīkus - portālu Elektrum.lv un mobilo lietotni Elektrum.
Veicinot solidaritāti sabiedrībā, īpaši vēlamies uzsvērt, ka portāls piedāvā iespējas arī palīdzēt saviem tuvākajiem – vecākiem, vecvecākiem, kuru digitālās prasmes, iespējams, ir mazākas. Portālā ir iespēja veikt rēķinu apmaksu arī par citu līgumu, kā arī kļūt par papildlietotāju radinieka līgumam.
COVID-19 krīze liek mums visiem apgūt jaunas iemaņas, prasmes un ieradumus, tāpēc paredzam, ka klientu digitālo rīku izmantošana ir jo īpaši aktuāla pašreizējā situācijā. Portāls ir arī piemērotākais veids, lai veiktu maksājumus, izvairoties no skaidras naudas darījumiem un nepieciešamības pamest māju, īpaši situācijā, kad norēķinu vietas saīsina darba laiku vai tiek uz laiku slēgtas.
Šajā situācijā Elektrum klientu serviss, digitālo pakalpojumu pieejamība un daudzveidība nodrošina klientam ļoti plašas digitālās apkalpošanas iespējas. Lai noskaidrotu kādu jautājumu vai sniegtu informāciju, klientam nav nepieciešams kontakts ar darbinieku, piemēram, zvanot, bet viss ir izdarāms digitālajā vidē elektrum.lv. Jau ikdienā 93% jeb lielākā daļa no Elektrum klientu apkalpošanas darījumiem notiek digitāli.
Portālā pieejams arī tiešsaistes čats, kurš var palīdzēt atrast nepieciešamo atbildi, ja klients pats portālā to nespēj atrast. Mūsu čatu apkalpo konsultanti, nevis boti, tāpēc esam pārliecināti, ka saņemsiet nepieciešamo atbildi kvalitatīvā un produktīvā veidā.