Tev uzticēsim:

  • Vadīt ar klientu apkalpošanu un norēķiniem saistīto informatīvo sistēmu attīstības un uzturēšanas projektus Baltijā;

  • Sagatavot biznesa risinājumus sistēmu izstrādēm, nodrošinot klientu vajadzībām atbilstošus pakalpojumus un produktus;

  • Sniegt atbalstu klientu apkalpošanas darbiniekiem darbā ar klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmām;

  • Monitorēt izstrādāto produktu/pakalpojumu kvalitāti, lietojamību un dzīvesciklu

Sagaidām, ka Tev ir:

  • 2.līmeņa augstākā izglītība uzņēmējdarbības vadībā vai Informāciju tehnoloģijās;

  • Pieredze jaunu biznesa risinājumu izstrādē un uzturēšanā CRM sistēmās;

  • Spēja noteikt prioritātes un sasniegt mērķus;

  • Spēja mērķtiecīgi sadarboties, veidojot pozitīvu noskaņu un produktīvas attiecības starp kolēģiem;

  • Angļu valodas prasmes B līmeņa 1.pakāpē;

  • Valsts valodas prasmes C līmeņa 1.pakāpē.


Mēs piedāvājam:

Mēneša amatalgu no 2200 līdz 2350 EUR bruto

Prēmiju atbilstoši Tavam sniegumam

5% iemaksas pensiju fondā



Tu iegūsi:

Darba pieredzi lielā uzņēmumā

Zināšanas par IS risinājumiem un tehnoloģijām

Iespēju pielietot praksē jaunas zināšanas un radīt inovācijas

Attālināta darba iespējas

Veselības apdrošināšanu, papildu brīvdienas un atbalstu dažādos dzīves gadījumos

Darba vieta:

Pulkveža Brieža 12, Rīga

vakance

Motivācijas vēstuli un CV gaidīsim līdz 25.01.2021 sadaļā "Pieteikties!". Aicinām pieteikumā neiekļaut sensitīva rakstura informāciju. Datus uzglabāsim 6 mēnešus pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām, sazināsimies 2 nedēļu laikā pec konkursa pietiekšanās beigu termiņa.

AS “Latvenergo” ir pieredzes bagātākais elektroenerģijas ražošanas un tirdzniecības uzņēmums Baltijas valstīs, kas gan Latvijā, gan kaimiņvalstīs ir pārstāvēts ar tirdzniecības zīmolu “Elektrum”.
Pretendentu personas datu apstrādes principi